PAKAIAN YANG MENJOLOK MATA

PAKAIAN YANG MENJOLOK MATA
CONTOH PAKAIAN YANG MENJOLOK MATA




ASSALAMUALAIKUM...

ALLAH HUAKHBAR..rasanye dah lama dah tak update blog aku ni,maklum lah sibuk sangat dengan urusan dunia,tapi kali ni aku free,leh bertanye khabar rakan2 maya..semua sihat....alhamdulillah kesihatan anda semua dpelihara ALLAH..amin..

RAMADHAN MENJELMA LAGI....

Bercerita pasal bulan ramadhan ni banyak dah pngalaman aku yang tak dapat dlupakan dari kecik hingga sekarang,tak payah lah aku cerita kan disini nanti tak cukup panjang lebar..tapi semenjak dah bergelar mama ni aku dengar lak cerita anak aku pasal puasa,walaupun anak aku baru mengerti hal2 dunia wi ni aku akan memperjelaskan sebaik mungkin erti berpuasa padanye...
Pada hari pertama puasa tempat kita orang ni sejuk je tak macam hari2 biasa mendong je tapi hujan lak hingga rasa..masyaallah...best nye,ni lah yang dkatakan rahmat dari allah....
Disini kepada sesiapa rakan maya yang sudi singgah kat blog aku,terutama yang berugama islam ducapkan selamat menunaikan ibadah di bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan ni..dnyatakan bahwa pada bulan ramadhan semua syaitan di ikat..jadi tidak mustahil kita tidak dapat melakukan ibadah ibadah yang dtuntut,semoga puasa kita semua dterima ALLAH.

......JOM LEPAK DAN RELAX KAT BLOG NI.......

Photobucket

Khamis, 4 Mac 2010

ASSALAMUALAIKUM


HELLO......ape kabor kengkawan semua semoga di lindungi allah senantiasa, ni le anak saya dah besar dah,suruh main kat luar dia tak nak,duk dalam rumah asyik nak menyemak je....jadi untuk nak kasi dia duduk diam saya pun ckp nak ambik dia....sy kata ok gambar ni boleh masuk tv.......jadi ape lagi dia pun posing la............anak saya ni kalau bergambar..........dia sendiri sebut ..piss......lepas tu dia akan tanya mana gambar tadi dia nak tengok ........so saya pun bagi walau tak cantik pun gambar dia,dia akan cakap ohhh....cantiknya mamaaaaaaaaaaaaa.....nampaknya bukan gambar dia yang cantik tapi mama...nye.....ok jangan marah ye.........kalau cantik pun ....masyaallah....rezeki dari allah dah.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HARI BAHAGIA DALAM HIDUPKU DAH LAMA DAH BERLALU HANYA NAK DIINGATI SAHAJA

HARI BAHAGIA DALAM HIDUPKU DAH LAMA DAH BERLALU HANYA NAK DIINGATI SAHAJA
SEBELAH ADALAH KAKAK KEMBARKU

PAHLAWANKU

PAHLAWANKU
Untuk pengetahuan semua yang sebelah saya nilah kesatria baja subsidi saya....nilah buah hati saya selain si..kecik lasak tu,..tapi yang ni insyaallah tak lasak, cik abang saya ni..dulu seorang pengajar di salah sebuah institut,tapi dah naik pangkat ni saya pun tak tanya pulak ape dia buat,agaknya kengkawan semua perasan tak muka abang saya macam seorang muka anak seniman malaysia kita....tu pun kalu perasan kalu tak kite je yang perasan....he.he..he jangan marah beb.....cik abang saya ni dia penulis jugak ..dia tulis buku tentang automotif...ape yang saya dah baca tentang buku dia ni bagus untuk tenaga pengajar dan juga student-student yang ingin mendalami sistem pembelajaran automotif.......jadi kalu ada yang berminat boleh dapatkan dekat cik abang saya sendiri atau kedai-kedai buku tersohor seperti MPH dan POPULAR .......jangan sampai kehabisan ye..

BUKU SISTEM PENYAMANAN UDARA KENDERAAN

BUKU SISTEM PENYAMANAN UDARA KENDERAAN
NUR MUHAMMAD HAJI MOHD RAJOLI

IBU KESAYANGANKU

IBU KESAYANGANKU
Ni lah ibu saya dari kecil sampai besar dia menjaga saya...lagi pun saya ni antara anak paling kecil sekali dalam keluarga......bukan yang kecil dari segi badan ....tapi dari no nye lah...saya anak bongsu dari lapan adik-beradik...ibu saya ni single lagi..ape yang di beritahu oleh ibu ayah dah lama dah meninggal dunia masa tu saya baru berumur 2 tahun...itu lah betapa tabah apabila disahkan menjadi ibu.....kepada ibu-ibu di luar sana dan saya juga kita bukan sahaja boleh menggoncang buaian, tapi boleh menggoncang kuali kat dapur yakni masak lah..apo lagi,ye lah kalau masak tak sodap tak nak makan pulok budak tu haaa...menngado-ngado lah....

FAMILY MERTUAKU M.RAJOLI

FAMILY MERTUAKU M.RAJOLI
Gambar ni kalau tidak salah saya di ambil 9 tahun lepas masa tu dia orang tengah pergi bercuti sekali gus nak meminang saya untuk anak lelaki mereka iaitu siapa lagi kalau tidak cik abang saya tu,tu lah blogspot saya ni....nama anaksenimanagung.blogspot.com...agung la jugak waktu zaman kegemilangan nye...semua orang kenal lah...kalau bukan anak seniman takkan nak taruk nama menantu seniman kut ....rasa semacam je..betul tak....ok sebelah bapak mertua saya tu...awek dia...bukan lah tu lah mak mertua saya....aduhhh....sori lah kengkawan gambar kurang jelas maklum lah guna kamera yang tak di upgrade lagi...

BERCUTI DI GUNUNG

BERCUTI DI GUNUNG
......KAMI ANAK-ANAK SEKELUARGA SENANTIASA MENDOAKAN KESIHATAN UNTUK AYAH TERCINTA.....

FAMILY M RAJOLI

FAMILY M RAJOLI
.......LAYAN SEMUA.....PISSSSS...

POSELIN & LAMPU KESAYANGAN KU

TEMPAHAN SARUNG BANTAL

ANAK KU SEMASA BABY DAN SEKARANG